ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ » Διατροφή



Τρόφιμα που ενισχύουν τη γονιμότητα

Τρόφιμα που ενισχύουν τη γονιμότητα
Το να μάθουμε να τρώμε σωστά αποτελεί μια καλή και οφέλιμη συνήθεια σε όποια ηλικία και αν είμαστε, όποιες κι αν είναι οι καθημερινές μας υποχρεώσεις. Όσες γυναίκες μάλιστα επιθυμούν να κάνουν παιδί, έχουν έναν λόγο παραπάνω να προσέξουν τις διατροφικές τους συνήθειες.

Τα παρακάτω τρόφιμα έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στην ενίσχυση της γονιμότητας και αυξάνουν τις πιθανότητες εγκυμοσύνης.

- Σκούρα, φυλλώδη λαχανικά
Αυτά τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά στην αποφυγή ανωμαλιών του νευρικού σωλήνα στο έμβρυο, όπως η δισχιδής ράχη. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να εξασφαλίσετε όλες τις πιθανότητες ότι το έμβρυο θα είναι υγιές.

- Νερό
Σιγουρευτείτε ότι πίνετε πολύ νερό καθημερινά. Το νερό ξεπλένει τις τοξίνες από το σώμα και διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος στα αναπαραγωγικά όργανα.

- Σύνθετοι υδατάνθρακες
Οι σύνθετοι υδατάνθρακες περιλαμβάνουν τρόφιμα όπως τα ψωμιά ολικής αλέσεως και τα ζυμαρικά του ίδιου είδους, το καστανό ρύζι και το καλαμποκάλευρο. Όλα αυτά τα τρόφιμα κρατούν σταθερές τις τιμες της ινσουλίνης και του σακχάρου στο αίμα.

- Άπαχη πρωτεΐνη
Τρώτε τρεις μερίδες άπαχης πρωτεΐνης καθημερινά. Τέτοιες επιλογές περιλαμβάνουν το τόφου, το κοτόπουλο, το άπαχο βοδινό κρέας και τα ψάρια. Μπορείτε επίσης να πάρετε "καλές" πρωτεΐνες από φυτικές πηγές όπως τα φασόλια, τα μπιζέλια και τα όσπρια. Τέτοιες τροφές είναι απαραίτητες, καθώς διαμορφώνουν ένζυμα και ορμόνες που είναι απαραίτητες για την αναπαραγωγική λειτουργία.

- Τροφές πλούσιες σε σίδηρο

Προσπαθήστε να ενισχύσετε τα αποθέματα σιδήρου στον οργανισμό σας που την περίοδο της εγκυμοσύνης θα σας είναι κάτι περισσότερο από απαραίτητα. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο περιλαμβάνουν αποξηραμένα φρούτα όπως δαμάσκηνα και σταφίδες, αγκινάρες, φακές, κόκκινο κρέας και κρόκους αυγών.

- Φρέσκα φρούτα και λαχανικά
Τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά παρέχουν αντιοξειδωτικά για την προστασία των κυττάρων, κυρίως των ωαρίων και των σπερματοζωαρίων.

- Μαύρη σοκολάτα
Φάτε μία μπάρα μαύρης σοκολάτας καθημερινά. Μειώνει την αρτηριακή πίεση, μειώνει την επιθυμία για ζάχαρη και απελευθερώνει ενδορφίνες στον εγκέφαλο.
 

Δείτε επίσης


Τρόφιμα που ενισχύουν τη γονιμότητα
Διατροφή που ενισχύει τη γονιμότητα
Η ισορροπημένη και προσεγμένη διατροφή, εξασφαλίζει τις καλύτερες προοπτικές για μια γρήγορη σύλληψη και για ...περισσότερα
Διατροφή που ενισχύει τη γονιμότητα
Οι 10 απαραίτητες τροφές στην εγκυμοσύνη
Υπάρχουν κάποιες τροφές, που εξαιτίας των θρεπτικών συστατικών και των πολλαπλών οφελών τους, δεν πρέπει να λείπουν ...περισσότερα
Οι 10 απαραίτητες τροφές στην εγκυμοσύνη
Διατροφικές συμβουλές για το Προεμμηνορρυσιακό Συνδρόμο
Με ένα ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα διατροφής, μπορούμε να μειώσουμε τα δυσάρεστα συμπτώματα που σχετίζονται ...περισσότερα
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΚΕΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΟΝΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΕΙΚΤΗ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

Copyright © Δημήτρης Κακαλέτρης - Μαιευτήρας Γυναικολόγος - Χειρουργός Με την επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος. | Developed by Hyper Center